Lägg ner den där jävla telefonen

Skall förmodligen inte reblogga denna post från min Samsung på Söderleden, men vad fan – den har sina poänger! 🙂

MMAfarsans Blogg

Jag vill börja med att understryka att det här inte är menat som kritik mot någon. Bara som en tankeställare? Ok? Så om inte kolhydrathatarna hinner bränna mig på bål, så kanske ni som läser det här och blir upprörda, kan låta bli också? Ok? Ok!

Var med dottern på gymnastik igår. Riktigt häftigt att se tre fröknar i åldrarna 15-16 år försöka få ett gäng (ca 20 st) 4-6-åringar att lyssna samtidigt. Ungefär som att försöka medla i konflikten Israel- Palestina. Men, framförallt var det så kul att se dotterns energi, hennes försök att klara kluriga övningar. Jag tittade med andakt, och han faktiskt tänka ”fan vad häftigt att jag får vara med om det här!” Det verkade dock som om jag var själv med den tanken. För av de ca 10 föräldrar som satt med inne i gymnastiksalen så var jag den enda som tittade. De andra tittade…

View original post 470 fler ord

~ av atrewe på 07 oktober 2013.

Kommentera

 
