Android 2.2 HTC Legend

Min HTC Legend har segat ner fullständigt efter uppdateringen till Android 2.2. Den startar en massa appar som inte går att stänga av automatiskt, exv Skype, amazon, stocks, news, etc. Den känner inte igen GSM-kortet när den startar om. Tar flera sekunder att slå ett nummer, att söka i telefonboken, eller att bläddra bland bilder. Jag har inte fått synken med datorn att funka sedan uppdateringen, senast lät jag den stå över natten, fortfarande inte klar på morgonen. Den startar om sej själv ett par gånger om dagen och drar slut batteriet på 12 timmar.

Är Android 2.2 ett virus?

Idag kan jag inte använda min HTC Legend. Jag har gått tillbaks till min 2,5 år gamla P1i med Symbian operativ, som är snabbare än min HTC Legend – vilket inte är smickrande! Funderar på att hitta fram min Nokia 6110…

Tydligen är jag inte ensam

Fortsättning följer.

~ av atrewe på 13 december 2010.

Kommentera

 
